CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 wrz 2010

WITAJCIE NA MOJEJ PLAŻY... :)

Dżungla to nie wszystko, co mnie fascynuje. Tropiki to bezmiar życia - w tropikalnych lasach, w morzach... to dżungla, rafy koralowe, otwarty ciepły ocean, to też wspaniałe góry... jest to też fascynująca i wspaniała kultura ludzi tamtych rejonów świata. Ale jest też życie codzienne tutaj, w Polsce, dookoła mnie. Chociaż bym nie wiem jak mocno pragnął oderwać się od świata mnie otaczającego, to realia najbliższego mi świata prędzej czy  później trącą mnie w bok bolesnym szturchnięciem lub pieszczotliwie poklepią po ramieniu, przypominając, że dopóki nie podejmę życiowych decyzji o przeniesieniu się na "moją" realną plażę, życie tu i teraz jest jak najbardziej realne. Póki co, uciekam często w swój świat odległego piękna tropików, uciekam w marzeniach, wyobraźni, wspomnieniach, czasem też realnie... To zdjęcie tajemniczej plaży, mam nadzieję, będzie mi i Wam, drodzy Goście, towarzyszyło przez jakiś, dłuższy lub krótszy czas, pewnie dopóki nie zamienię go na realny obraz, chociaż... zawsze gdzieś w wyobraźni każdy z nas ma swoją ukochaną "plażę", na którą ucieka częściej lub rzadziej, nawet jeżeli zdarzy mu się szczęście życia w tropikalnym raju... Bo potrzebujemy takiego świata naszych wyobrażeń, to nas rozwija, mnie na pewno...

0 komentarze:

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...
szybkie myśli z codziennego życia, zza kierownicy auta, z kolejki w sklepie, ze spaceru ulicami ...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...
Tutaj znajdziesz moje różne przemyślenia z chwil, kiedy akurat nic innego nie robię, tylko leżę w hamaku, na tapczanie,na trawie i myślę o różnych sprawach...