CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 maj 2012

Majorka - "długi" weekend 18-21.05.2012

Jak można spędzić weekend? Nooo, taki trochę dłuższy o piątek...:). W różny sposób... na rowerze, w łóżku, z rodziną, znajomymi, albo... wsiąść do samolotu i polecieć na Majorkę :)! A na wyspie co zrobić z dwa i pół dnia? Można położyć się na plaży, można połazić po Palmie, stolicy, można większość czasu spędzić na drinkach i imprezach w wielu klubach, z tego w końcu Majorka słynie. Tego akurat nie chciałem i nie musiałem sprawdzać ;). Jestem ciekaw, na ile tłumy turystów, głównie niemieckich, mają wpływ na życie wyspy, dużej wyspy. Jak chociaż ogólnie zobaczyć wyspę przekrojowo, jak w kalejdoskopie? Po prostu trzeba wypożyczyć samochód, kupić mapę lub podłączyć gps i ... w drogę...:). 2 dni, ja i wyspa... zobaczymy, na ile da się poznać "po japońsku"...:)))




Co lepsze? 18 stopni na termometrze o 7 rano, ale zachmurzone niebo, czy Słońce o poranku ale przy 1 stopniu w plusie na termometrze? Ja już wiem...:)

Ale zanim znalazłem się na autostradzie, wcześniej pobudka przy lokalnym śniadaniu po otwarciu kawiarenki...

A tak było wczoraj, po przylocie... pobranie samochodu i w drogę... rzut monetą zdecydował, czy w lewo czy w prawo na autostradzie :). Padło na góry na zachodzie wyspy... zdjęcia zamieściłem do obejrzenia:


jadę dalej... tym razem na wschód wyspy... A tam czekało na mnie dużo niespodzianek:)

zdjęcia znajdziesz tutaj:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.382848191762159.86191.100001109431932&type=1

Wyspa w fotograficznym przeglądzie jest piękna! To nie tylko niemieckie kluby techno oczywiście. Ma mnóstwo zakątków, gdzie jest cisza i spokój, zabytkowe miasteczka, spokojne wioski, i kilka większych miast ze wszystkim, co jest potrzebne do normalnego życia. Dla ludzi aktywnych jest wszystko, od morza po wysokie góry. Można uprawiać wszystkie sporty wodne, ale i wspinaczkę, widziałem ludzi schodzących z gór ze sprzętem wspinaczkowym. Kiedy zmęczą cię upały wybrzeża, można uciec w góry, gdzie temperatura jest niższa o kilka stopni, a powietrze orzeźwiające. I wszystko w zasięgu kilkudziesięciu kilometrów dookoła Palmy. Doskonałe, zadbane szosy gwarantują wygodny dojazd praktycznie w każdą część wyspy. Czyżbym trafił na miejsce, o jakim marzyłem? Trzeba się przyjrzeć wyspie z bliska, a to oznacza przeznaczenie na Majorkę znacznie więcej czasu niż przeznaczamy zwykle na urlop...
A to zdjęcia z ostatniego dnia pobytu.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.383332871713691.86260.100001109431932&type=1

Zakończyłem go na... plaży, białej, piaszczystej plaży, pełnej muszelek i słonecznego ciepła, a teraz siedzę w knajpce gdzieś w jakiejś maleńkiej miejscowości, pomiędzy miejscowymi, i piję ostatni świeży sok pomarańczowy :) Jutro o 6 z minutami wylatuję z wyspy :(.Niestety...  Miłego oglądania... i na zdrowie ;)


0 komentarze:

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...
szybkie myśli z codziennego życia, zza kierownicy auta, z kolejki w sklepie, ze spaceru ulicami ...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...
Tutaj znajdziesz moje różne przemyślenia z chwil, kiedy akurat nic innego nie robię, tylko leżę w hamaku, na tapczanie,na trawie i myślę o różnych sprawach...