CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 maj 2012

14 maja 2012...

Wczoraj zimno, ale żeby aż tak? W Poznaniu wieczorem 15 stopni, a w Koszalinie po 4 godzinach jazdy 4 stopnie o 22! Wróciłem z kolejną partią rzeczy przenoszonych z Eco w Poznaniu. Zabrałem m.in. część zwierząt, które nie są wykorzystywane w zajęciach dla dzieci. Poczciwy mój wąż boa przechodzi wylinkę, więc biedny ślepy wcisnął się w kąt terrarium i tak jakoś przejechał te 230 km. Kameleonka przetrwała bez problemu podróż, nawet się nie przestraszyła specjalnie, pozostała całą drogę zielona :). Pająki... po nich najmniej widać strach, szczególnie że zabrałem mojego włochatego, beżowego "agresora". Rano samochód pokrył się grubą warstwą rosy, na szczęście nic nie zostało na zewnątrz. Samochód wypakowałem, jego każdy wolny kąt, zabranymi z Poznania książkami o dżungli. Trzeba przeprowadzić ich renowację i przygotować do nowego miejsca, w Koszalinie. Wczoraj zapadły wiążące decyzje - Eco w Poznaniu przejmuje inna osoba. Do rozważenia pozostawiam sobie jedynie, czy pozostawiam jej obiekt jako Ecotropicana, czy niech prowadzi swoją własną firmę, pod inną nazwą. Zobaczymy. Czas pokaże, do końca maja... Rano pobudka o ... 4... niebo zaczynało się dopiero zapalać porannymi zorzami. Kolejna pobudka, o 6, zastała już wszystkie okna w domu (dachowe są) wymalowane nieskazitelnym błękitem czystego nieba. Z uchylonych okien dobiegły głosy żurawi z okolicznych pól. Muszę uporządkować wczorajszą przeprowadzkę, bo w nocy przeniosłem do domu tylko zwierzęta, żeby nie zmarzły. Znowu w domu bałagan. I do pracy...

0 komentarze:

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...
szybkie myśli z codziennego życia, zza kierownicy auta, z kolejki w sklepie, ze spaceru ulicami ...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...
Tutaj znajdziesz moje różne przemyślenia z chwil, kiedy akurat nic innego nie robię, tylko leżę w hamaku, na tapczanie,na trawie i myślę o różnych sprawach...