CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4 paź 2010

Ecotropicana Gniezno (1)

Mam mapy terenu pod Ecotropicanę w Gnieźnie :). Wniosek o wypis i wyrys obszaru pod Ecotropicanę Gniezno już przygotowany, jutro składam dokumenty w Urzędzie Miasta!
 Enea gnieźnieńska też się odezwała - na moje pytanie o wstępne warunki lokalizacji obiektów, poproszono mnie o złożenie do biura Enei mapy z orientacyjnym usytuowaniem planowanych obiektów na wskazanym terenie, a wtedy uzyskam wstępne zasady i dokładne odległości od pobliskich sieci energetycznych i źródła zasilania. Wysłałem co prawda zapytanie do Enei o sieć przebiegającą przez teren, na którym ma zostać zlokalizowana Ecotropicana, bo jej rodzaj warunkuje m.in. odległości, w jakich od niej można postawić cokolwiek, ale ok - wrysuję orientacyjne lokalizacje i zawiozę do biura lub wyślę skany. Czekam na termin spotkania z Prezydentem Gniezna, Panem Jackiem Kowalskim.

0 komentarze:

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...

TAKIE RÓŻNE CODZIENNOŚCI...
szybkie myśli z codziennego życia, zza kierownicy auta, z kolejki w sklepie, ze spaceru ulicami ...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...

MYŚLI Z HAMAKA - TAKIE RÓŻNE PRZEMYŚLENIA...
Tutaj znajdziesz moje różne przemyślenia z chwil, kiedy akurat nic innego nie robię, tylko leżę w hamaku, na tapczanie,na trawie i myślę o różnych sprawach...